زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

​دومهاجم که قصد حملۀ انتحارى برشفاخانه ويک رسانه درشهرکابل را داشتند، بازداشت شدند

​دومهاجم که قصد حملۀ انتحارى برشفاخانه ويک رسانه درشهرکابل را داشتند، بازداشت شدند

author avatar
7 Jul 2020 - 15:25
​دومهاجم که قصد حملۀ انتحارى برشفاخانه ويک رسانه درشهرکابل را داشتند، بازداشت شدند
author avatar
7 Jul 2020 - 15:25

کابل(پژواک،۱۷سرطان۹۹): ریاست عمومی امنیت ملی می گوید که دو فرد مسلح که قصد حملۀ انتحارى بالای شفاخانه مولاعلی و یکی از رسانه ها درمربوطات شهرکابل را داشتند، بازداشت گردیدند.

یک منبع ریاست عمومی امنیت ملی که نمی خواهد در گزارش نام از او گرفته شود، به آژانس خبری پژواک گفت که این دوتن امروز(سه شنبه) ازمنطقه گولایی دواخانه واقع ناحیه ششم شهرکابل دستگیرشده اند.

منبع می گوید :«این دو فرد انتحاری مربوط شاخۀ خراسان گروه داعش بودند، که قصد داشتند تا حملات انتحاری بالای شفاخانه خصوصی مولاعلی واقع گولایی دواخانه و یکی از رسانه ها در شهرکابل را انجام دهند که قبل از اجرای حملات توسط پرسونل امنیت ملی شناسایی و گرفتار شده اند.»

به گفتۀ وی، افراد بازداشت شده به نام های لطف الله مشهوربه خراسانی و احمدالله باشندگان ولسوالی شکردره ولایت کابل می باشند.

منبع افزوده است که این دو فرد انتحاری با دعوت سه تن به نام های احمد ، ابو عمر و خیبر به گروه داعش جذب شده بودند، این سه شخص پلان عملیات انتحاری را طرح ریزی کرده و از این دو تن می خواستند که حملات انتحاری را بر اهداف ازقبل تعیین شده انجام دهند.

وی گفت که جزییات بیشتر این موضوع بعداً با رسانه ها شریک خواهد شد.

داوود حسینی یک تن از باشنده محل گفت که شفاخانه خصوصی مولاعلی از ده سال به این سو در گولایی دواخانه حوزه ششم شهرکابل فعاليت دارد.

این در حالی است که چندی قبل حمله تهاجمی بر شفاخانه داکتران بدون سرحد در منطقه دشت برچی شهرکابل نیز صورت گرفت که در نتیجه ۱۵ تن به شمول زنان و اطفال کشته و ۱۷تن دیگر زخمی شده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر