زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

امریکا ٤٩ میلیون دالر دربخش “مساعدتهای بشرى” با افغانستان کمک کرد

امریکا ٤٩ میلیون دالر دربخش “مساعدتهای بشرى” با افغانستان کمک کرد

author avatar
8 Jul 2020 - 15:19
امریکا ٤٩ میلیون دالر دربخش “مساعدتهای بشرى” با افغانستان کمک کرد
author avatar
8 Jul 2020 - 15:19

کابل(پژواک،۱۸سرطان۹۹): ادارۀ انکشاف بین المللی ایالات متحده امریکا، ۴۹ میلیون دالر امریکایی را برای مساعدت های بشری و مصؤنیت غذایی برای برنامه غذایی سازمان ملل متحد در افغانستان کمک کرد.

در خبرنامه ای دفتر مطبوعاتی سازمان غذایی جهان(WFP)درافغانستان که امروز۱۸ جوزا به آژانس خبری پژواک مواصلت ورزیده، آمده است  که این پول ازبخش کمک های بشری ادارۀ انکشاف بین المللی ایاالت متحده امریکا USAID)  (می باشد تا با جوامع نیازمند در کشور جهت مرفوع ساختن نیازمندی های غذایی و تغذیه ایشان ازطریق برنامه های متعدد کمک شود.

دربخشى ازخبرنامه به نقل از پیتر نتیلو، رئیس ادارۀ انکشاف بین المللی ایاالت متحده امریکا آمده است:« کمک با افراد نیازمند در چنین حاالت بی ثبات از اهمیت خاص برخوردار است. »

وی در ادامه گفته است: (خوشحالم که این کمک ازطريق ما به همکاری سازمان غذایی جهان برای نیازمندان صورت می گیرد.)

موصوف علاوه کرد که با این کمک جدید، سازمان غذایی جهان ازطریق توزیع مواد غذایی و پول نقد، نزدیک به یک میلیون مردم رسیدگی خواهد کرد.

درادامۀ خبرنامه به نقل از رابرت کسا کا، معاون و سرپرست پروگرام غذایی جهان در افغانستان نوشته شده:« این کمک در یک حالت جدی بدست آمده که بطور تخمینی چهار میلیون تن با کمبود شدید مواد غذایی در کشور روبرو اند»

موصوف در ادامه می افزاید:«ما از این کمک و حمایت تغیير ناپذیر ایالات متحده امریکا که در سال متمادی انجام میدهد، قدردانی می نمائیم، زندگی صدها هزار مردم مصؤنیت خواهد یافت.»

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر