زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

طرح آغازمسابقات کرکت بدون حضور تماشاگران تأیید گرديد

طرح آغازمسابقات کرکت بدون حضور تماشاگران تأیید گرديد

author avatar
11 Jul 2020 - 18:42
طرح آغازمسابقات کرکت بدون حضور تماشاگران تأیید گرديد
author avatar
11 Jul 2020 - 18:42

کابل (پژواک، ۲۱ سرطان ۹۹) : کمیتۀ اضطراری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح آغاز مسابقات ورزش کرکت بدون حضور تماشاگران را تأیید کرد.

درخبرنامه اى مطبوعاتی معاونیت دویم ریاست جمهوری که امروز ۲۱ سرطان منتشر وبدسترس آژانس خبرى پژواک قرارگرفته ،آمده است، که جلسه کیمته اضطراری  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امروز تحت ریاست سرور دانش معاون دووم رییس جمهور دایر گردید.

منبع افزوده است که در این جلسه نماینده های ادارات ذیربط نیز اشتراک نموده بودند.

در خبرنامه آمده است، لطف الله ستانکزی نماینده کرکت بورد کشورطى صحبتى گفت که با توجه به اینکه ورزش کرکت در فضای باز انجام می‌شود و فاصله اجتماعی نیز به صورت طبیعی در این ورزش رعایت می‌شود، خواستار آغاز مجدد این مسابقات هستند.

بگفتۀ موصوف، اداره کرکت بورد کشور مصمم است تا مسابقات را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند، اما تلاش می‌شود که مسابقات از طریق تلویزیون‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش گردد .

معاون رئیس جمهور گفت که باتوجه به موافقت وزارت صحت عامه و تعهد اداره کرکت بورد به رعایت توصیه های صحی، اداره کرکت بورد اجازه دارد که مسابقات کرکت را آغاز کند و برنامه‌های خود را در این رابطه روی دست گیرد.

در این جلسه همچنین فیصله شد که در رابطه به آغاز سایر فعالیت‌های ورزشی، یک طرح جداگانه تهیه شود و به جلسات بعدی کمیته برای بحث و بررسی بیشتر ارائه گردد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر