زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

​اتحادیۀ اروپا برای کمک با آسیب دیدگان در افغانستان ۳.۶ میلیون یورو کمک می کند

​اتحادیۀ اروپا برای کمک با آسیب دیدگان در افغانستان ۳.۶ میلیون یورو کمک می کند

author avatar
12 Jul 2020 - 15:29
​اتحادیۀ اروپا برای کمک با آسیب دیدگان در افغانستان ۳.۶ میلیون یورو کمک می کند
author avatar
12 Jul 2020 - 15:29

کابل (پژواک، ۲۲ سرطان ۹۹): اتحادیه اروپا در حالی برای حمایت از مردم آسیب دیده از جنگ و حوادث طبیعی در افغانستان باسازمان غذایی جهان کمک می کند که در افغانستان نیازمندی به کمک های بشری در سطح بلند قرار دارد.

سازمان غذایی جهان در خبرنامه ای از به دست آوردن آوردن این کمک اتحادیۀ اروپا استقبال نموده، نوشته است که این پول در رساندن کمک های حیاتی برای مردمی که از جنگ و حوادث طبیعی بیشترین آسیب را متحمل شده، هزینه خواهد شد.

لویجی پندولفی، رئیس برنامه های بشری اتحادیۀ اروپا در افغانستان در این مورد گفته است: "در سراسر افغانستان نیازمندی به کمک های بشری در سطح بلند قرار دارد و جوامعی که در مناطق دور دست زندگی می کنند و به امکانات اندک صحی دسترسی دارند، بیشترین نیاز به کمک های بشری را دارند."

به گفته او ویروس کرونا افغانستان را درزمان نیازمندی به کمک های بشری ضربه زد و ازهمین رو، ظرفیت کارمندان بشری در راه رسیدن به خانواده های دارای عدم مصؤنیت غذایی، اطفال و خانم های مصاب به سؤ تغذیه هیچگاه از این بیشتر دارای اهمیت بوده نمی تواند.

در خبرنامه آمده است که به دست آوردن کمک یادشده، سازمان غذایی جهان را قادر خواهد ساخت تا به شمول مردم آسیب دیده از سیلاب های موسمی ، لغزش زمین و جنگ ها برای ۴۷۰ هزار تن و همچنان برای ۱۵۰ هزار طفل و مادران حامله و شیرده که به سؤ تغذی مصاب اند، مواد غذایی برساند.

رابرت کساکا، معاون و سرپرست برنامه غذایی جهان در افغانستان گفته است، این کمک زمانی صورت میگیرد که نیازمندی مردم به دلیل وبای کووید-۱۹ رو به افزایش است.

به گفته او این کمک ،سازمان یادشده را کمک خواهد کرد تا زندگی بسیاری از مردم آسیب دیده را نجات دهد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر