زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

معاش وامتیازات ۱۹۷ تن از مقام هاى بلند رتبه دولتی، از ۱۶ اسد به تعلیق در می آید

معاش وامتیازات ۱۹۷ تن از مقام هاى بلند رتبه دولتی، از ۱۶ اسد به تعلیق در می آید

author avatar
4 Aug 2020 - 18:54
معاش وامتیازات ۱۹۷ تن از مقام هاى بلند رتبه دولتی، از ۱۶ اسد به تعلیق در می آید
author avatar
4 Aug 2020 - 18:54

کابل (پژواک، ١٤ اسد ٩٩) : اداره ثبت وبررسی دارایی ها، معاش وامتیازات ۱۹۷ تن از مقام ها وکارمندان بلند رتبه دولتی را که دارایی های شان را تاهنوز ثبت نکرده اند، به حالت تعلیق در آورد.

عبدالودود بشریار، رییس این اداره که امروز ١٤ اسد دریک کنفرانس خبری مشترک با سکرتریت ویژه مبارزه با فساد اداری، در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت- اداره ارتباطات عامه واستراتیژیک ریاست جمهوری صحبت می کرد، افزود، معاش وامتیازات ۱۷۲ عضو ولسی جرگه، ۱۲ عضو مشرانو جرگه، دو تن از وزراء، چهار والی و شش معین که دارایی شان را ثبت نکرده اند، براساس فیصله کابینه وختم مهلت سه هفته ای، به حالت تعلیق در می آید.

به گفته بشریار، روند تعلیق معاش وامتیازات این مقام ها اعتبار از ۱۶اسد، به اجرا در خواهد آمد.

در همین حال احمد جواد دادبان، که به نمایندگی از سکرتریت ویژه مبارزه با فساد اداری صحبت می کرد، با خوشبینی از پیشرفت ها در روند ثبت دارایی های کارمندان بلند رتبه واجد شرایط به ویژه در دوسال اخیر گفت، اکثریت مقام ها وکارمندان بلند رتبه دولتی دارایی های شان را ثبت کرده اند.

او گفت مقرره ثبت، اشاعه وبررسی دارایی های مقام ها وکارمندان بلند رتبه دولتی ترتیب شده است که با تصویب آن روند ثبت وبررسی دارایی ها بیشتر از این بهبود خواهد یافت.

بشریار افزود که تعهد این اداره برای نهادینه شدن حکومتداری خوب و مبارزه علیه فساد اداری جدی می‌باشد و مطابق قانون ثبت و بررسی دارایی‌ها، دارایی همه مقامات دولت را به ثبت رسانده و در دسترس مردم قرار می‌دهد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر