زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

«شش فرد ملکی در اثر اصابت هاوان نیروهای دولتی در فاریاب زخمی شده اند»

«شش فرد ملکی در اثر اصابت هاوان نیروهای دولتی در فاریاب زخمی شده اند»

author avatar
6 Aug 2020 - 16:39
«شش فرد ملکی در اثر اصابت هاوان نیروهای دولتی در فاریاب زخمی شده اند»
author avatar
6 Aug 2020 - 16:39

میمنه (پژواک، ۱۶ اسد ۹۹): منابع در فاریاب از قتل یک مرد از سوی خانمش و بازداشت یک سرباز پولیس که سه همکارش را کشته بود،خبر داده می گویند که در این ولایت ۶ فرد ملکی در اصابت هاوان نیروهای دولتی زخمی شده اند.

 یک منبع معتبر امنیتی که نمی خواهد از او نام گرفته شود به آژانس خبری پژواک گفت که ساعت یک بجه امروز طالبان بالای نیروهای امنیتی در مرکز ولسوالی شیرین تگاب حمله کردند.

به گفته او در این حمله شاهراه برای یک ساعت به روی ترافیک مسدود شد، لین برق شهر میمنه و چهار ولسوالی دیگر قطع شد و نیروهای دولتی ساحه طالبان را با سلاح های ثقیل هدف قرار دادند که یک هاوان بر یک منزل اصابت کرد و اثر آن شش تن به شمول سه طفل، دو زن و یک مرد زخمی شدند.

نورالدین یک تن از کارکنان شفاخانه ولایتی این ولایت تایید کرد که شش فرد زخمی شده غیر نظامی به شفاخانه انتقال یافته اند که وضعیت دو تن شان وخیم می باشد.

به اسای یک خبر دیگر، منابع امنیتی در فاریاب می گویند که سه تن در پیوند به دو قضیه قتل دستگیر شده اند.

عبدالکریم یورش مسوول مطبوعات پولیس فاریاب می گوید که فردی بنام قدرت الله باشنده منطقه کته لبی ولسوالی پشتونکوت این ولایت و سرباز یکی از قطعات پولیس ملی در ولسوالی المار فاریاب در سوم جوزای سال روان سه همکارش را به قتل رسانده  و به صفوف طالبان رفته بود، اما اکنون بازداشت شده است.

یورش همچنان علاوه کرد که پولیس فاریاب یک زن و یک جوان را در پیوند به قتل یک مرد ۵۳ ساله در ولسوالی اندخوی فاریاب بازداشت کرده اند.

یورش می گوید که شب گذشته مونسه ۲۶ ساله به همکاری جمشید ۱۹ ساله، شوهرش محمد الله ۵۳ ساله را در قریه الهندی خانه ولسوالی اندخوی این ولایت با ضرب چاقو از ناحیه گردن به قتل رسانده است.

او می گوید که پولیس مونسه و جمشید را بازداشت نموده و هر دو در تحقیقات ابتدایی به جرم شان اعتراف کرده اند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر