زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک کمپنی بزرگ آسترالیا در بخش انرژى در افغانستان سرمايه گذاری مى کند

يک کمپنی بزرگ آسترالیا در بخش انرژى در افغانستان سرمايه گذاری مى کند

author avatar
6 Aug 2020 - 17:57
يک کمپنی بزرگ آسترالیا در بخش انرژى در افغانستان سرمايه گذاری مى کند
author avatar
6 Aug 2020 - 17:57

کابل (پژواک، ١٦ اسد ٩٩) : ريیس جمهور غنی با رئیس کمپنی فورتسیکو میتل گروپ آسترالیا در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در افغانستان، صحبت نمود

در يک خبرنامه که از رياست جمهورى منتشر شده آمده است که اين یکی از کمپنی های بزرگ آسترالیا است که در عرصه های تولید آهن، سکتور معادن و انرژی قابل تجدید فعالیت دارد.

منبع افزوده است، در این ویدیوکنفرانس که در ارگ انجام شد، در خصوص راه های سرمایه گذاری در عرصه های انرژی قابل تجدید و معادن در افغانستان، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اندریو فوریست رئیس کمپنی فورتسیکو میتل گروپ، گفت که این کمپنی در بخش های استخراج معادن و انرژی قابل تجدید تجارب خوبی در منطقه دارد و در کشورهای که ظرفیت تولید بهتر انرژی قابل تجدید دارند، سرمایه گذاری می کند.

سپس رئیس جمهور غنی راجع به منابع طبیعی افغانستان و فرصت های سرمایه گذاری در سکتور معادن و در عرصه انرژی قابل تجدید به ویژه تولید انرژی از منابع آبی و آفتابی، معلومات ارائه کرد.

همچنان در این ویدیوکنفرانس در مورد سرمایه گذاری در بخش های معادن آهن و مس افغانستان توسط کمپنی های خارجی در مشارکت با سرمایه گذاران داخلی، بحث صورت گرفت.

رئیس کمپنی آسترالیایی فورتسیکو میتل گروپ ضمن ابراز علاقمندی بخاطر سرمایه گذاری در افغانستان، گفت که افغانستان از لحاظ منابع طبیعی یک کشور غنی می باشد و امکانات زیادی وجود دارد که به یکی از کشورهای عمده در زمینه تولید انرژی قابل تجدید، مبدل گردد.

وی آمادگی خویش را در قسمت سرمایه گذاری در تولید انرژی قابل تجدید و استخراج معادن ابراز کرد و گفت که به زودی هیاتی را به افغانستان خواهد فرستاد تا ارزیابی های خویش را بخاطر کار مشترک در این زمینه، آغاز کند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر