زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

یک سرگروپ طالبان با ده نفر مسلح به دولت پیوست

یک سرگروپ طالبان با ده نفر مسلح به دولت پیوست

author avatar
11 Aug 2020 - 18:48
یک سرگروپ طالبان با ده نفر مسلح به دولت پیوست
author avatar
11 Aug 2020 - 18:48

ميمنه (پژواک، ٢١ اسد ٩٩): مسوولان رياست امنيت ملى فارياب ميگويند که ملا سيدعزت الله قوماندان طالبان با ده نفر مسلح اش به دولت پيوسته است.

در خبرنامه که از سوى رياست امنيت ملى فارياب به پژواک ارسال گرديده آمده است که ملا سید عزت الله باشنده اصلی منطقه صحرایی قلعه ولسوالی خواجه سبزپوش و قوماندان ده نفری و فعال طالبان بود که بالای پوسته های امنیتی و قطار اکمالاتی در مسیر شاهراه حملات مسلحانه انجام میداد، اما اکنون دست از مخالفت برداشته و به دولت پیوسته است.

منبع اضافه مینماید که افراد تسلیم شده یک قبضه راکت آر پی جی، ۷ میل کلاشنکوف، یک میل نارنجک انداز، یک میل سلاح کمری نوع بریتا، ۸ فیر مرمی راکت، ۸ صوب پرتله،دو پایه مخابره و دو قاب دوربین با خود آوردند.

طالبان پیوستن سید عزت الله را تایید نموده گفتند که وی به عمل بچه بازی متهم شده بود ویدیو هایش در شبکه های اجتماعی قبلا پخش گردیده است تحت تحقیق اما با ضمانت در خانه اش بدون سلاح حضور داشت.

طالبان اضافه می کنند وقتی که سران طالبان از پاکستان برگشتند در قسمت بررسی قضیه سید عزت الله هیئت با صلاحیت توظیف ساختند تا مطابق فیصله مجازات شود، اما با استفاده از فرصت به دولت تسلیم شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر