زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

از روز ملی جوانان در دایکندی تجلیل به عمل آمد

از روز ملی جوانان در دایکندی تجلیل به عمل آمد

author avatar
13 Aug 2020 - 16:36
از روز ملی جوانان در دایکندی تجلیل به عمل آمد
author avatar
13 Aug 2020 - 16:36

نيلى(پژواک،۲۳اسد ۹۹):از روز ملی جوانان با راه اندازی برنامه های فرهنگی، هنری و طنز طی محفلی در دایکندی تجلیل به عمل آمد.

در محفلی که با حضور شماری از مقامات حکومتی ، هنرمندان، فعالان جامعه مدنی و تعداد از جوانان در مرکز ولایت دایکندی برگزار شده از روز ملی جوانان تجلیل به عمل آمد.

در محفل یاد شده اشتراک کننده روی مشکلات فرا روی جوانان صحبت کرده و نسل جوان را تهداب گذار یک جامعه یاد کردند.

احمد ضیا همدرد والی ولایت دایکندی، این روز را به جوانان دایکندی تبریک گفت و افزود:«جوانان امروز یک رکن اساسی و خدمت گذار صادق وبنیانگذار تهداب خوبی ها در جامعه میباشند.»

او می گوید، امروز مشکلاتی زیاد در سطح ولایات بویژه ولایت دایکندی برای جوانان وجود دارد؛ اما مقام های محلی تا حدی توان تلاش می کند تا این مشکلات حل شده و جوانان به خوبی پیشرفت کنند.

زلیخا نجاتی یک تن از اشتراک کننده گان که به نماینده گی از جوانان در این محفل امروز صحبت می کرد گفت که در دایکندی در حالی از روز جوان تجلیل می ‌شود که جوانان با صد ها مشکلات و چالشها مواجه است و دولت هیچ توجه به جوانان ندارد.

 وی افزود:« جوانان ما امروز از بیکاری، فقر و تنگ دستی ، اعتیاد ، مهاجرت و بالا بودن تویانه رنج می ‌برند. »

محمد حسین سیرت رییس اطلاعات وفرهنگ دایکندی،ضمن تبریکی روز ملی جوانان گفت:« روز ملی جوانان یک روز با ارزش بوده و جوانان باید مانند این روز باشکوه به فکر شگوفایی کشور باشند.»

 وی همچنان بحث جوان بودن را یک موضوع پیچیده خواند و از نسل جوان کشور خواست که جوانان و روشن فکران کشور باید فکر و ذهن شان تکامل اجتماع باشند وهیچ وقت منافغ شخصی خود را در نظر نگیرد؛ بلکه منافع اجتماع و جامعه را بالاتر از منافع شخصی شان قرار دهند.

از روز ملی جوانان در دایکندی در حال تجلیل می‌ گردد که جوانان این ولایت همواره از نبود فرصت های شغلی، عدم شفافیت در استخدام‌ های دولتی و عدم حمایت از این قشر شکایت دارند.

 حمیدالله رستگار یک تن از جوان می ‌گوید که جوانان این ولایت با مشکلات عدیده روبرو است و متاسفانه نصف از جوانان این ولایت  در مهاجرت به سر می‌برند و آن عده از جوانان که در دایکندی است از فقر و بیکاری رنج می ‌برند و حکومت باید برای کاریابی جوانان تلاش نماید.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر