زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

‎دومنسوب ارشد حوزه هشتم امنیتی ازوظايف شان برکنار شدند

author avatar
13 Aug 2020 - 10:38
author avatar
13 Aug 2020 - 10:38

کابل(پژواک، ۲۳ اسد ۹۹): به حکم رئيس جمهورى غنى ، آمر و مدیر جنایی حوزه هشتم امنیتی پولیس شهرکابل، به دلیل غفلت وظیفوی و بی نظمی از وظایف شان برکنار شدند.

طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله به آژانس خبرى پژواک گفت که این دو منسوب ارشد حوزۀ هشتم امنیتی پولیس شهرکابل، به دستور رئیس جمهور غنی از وظایف شان برکنار شدند.

وی افزود، اخیراً رئیس جمهور پس از ارزیابی وضعیت ظاهری و کاری حوزه هشتم امنیتی، از وضعیت موجود در آن حوزه ابراز نارضایتی کرد و به وزارت امور داخله دستور داد تا رهبری حوزۀ متذکره را به دلیل غفلت وظیفوی، بی نظمی و عدم رعایت دسپلین از وظایف شان برکنار نماید و اصلاحات لازم در زمینه به وجود آید.

موصوف می گوید که رهبری ‌وزارت امور داخله به تأسی از هدایت رئیس جمهور، آمر حوزه هشتم امنیتی پولیس شهرکابل و مدیر جنایی آن حوزه متذکره را از وظایف شان سبکدوش و اصلاحات لازم را  در حوزۀ ياد شده به وجود آورده است.

قابل ذکر است که در اين اوخر برعلاوه  مربوطات حوزه هشتم، در تمام  نقاط شهر کابل سرقت هاى مسلحانه افزايش يافته که باعث نگرانى مردم شده و از حکومت خواسته شده است که به اين مشکل توجه جدى صورت گيرد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر