زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سرپرست وزارت صحت عامه از شيوع ويروس کرونا در ايام محرم اظهار نگرانى کرد

سرپرست وزارت صحت عامه از شيوع ويروس کرونا در ايام محرم اظهار نگرانى کرد

author avatar
15 Aug 2020 - 18:23
سرپرست وزارت صحت عامه از شيوع ويروس کرونا در ايام محرم اظهار نگرانى کرد
author avatar
15 Aug 2020 - 18:23

کابل(پژواک، ٢٥ اسد ٩٩): سرپرست وزارت صحت عامه از شيوع ويروس کرونا در ايام محرم اظهار نگرانى کرده گفت بايد مراسم عاشورا در فضاى باز، تجمعات اندک و رعايت فاصله هاى اجتماعى برگزار گردد.

درخبرنامه وزارت صحت عامه آمده است که داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، امروز ٢٥ اسد با اعضای کمیسیون برگزاری مراسم عاشورا درکابل ديدار کرد.

 منبع مى نويسد که اعضای این کمیسیون، از تلاش‌های رهبری وزارت صحت عامه مبنی بر بهبود ارایه خدمات صحی و کنترل ویروس کرونا در کشور قدردانی نمودند.

در خبرنامه آمده است که اعضاى اين کميسيون از وزارت صحت عامه خواستند تا این کمیسیون را در راستای تدابیر وقایوی، تهیه ماسک، ضد عفونی مساجد برای جلوگیری از ویروس کرونا و توظیف چند عراده امبولانس درجاهای مهم در جریان برگزاری مراسم عاشورا همکاری نمایند.

منبع مى نويسد که آنان همچنان اظهار نمودند که با در نظر داشت شیوع ویروس کرونا، امسال مراسم عاشورا از روز پنجم محرم تا یازدهم در فضای باز برگزار خواهد شد و نیز برای بلند بردن سطح آگاهی مردم، از سوی این کمیسیون برگه های تبلیغاتی چاپ شده است تا مردم در پیوند به چگونه‌گی رعایت رهنمودهای صحی آگاهی حاصل نمایند.

وزير صحت عامه، از شیوع ویروس کرونا در ایام مراسم عاشورا ابراز نگرانی نموده گفت که خطر شيوع ويروس کرونا درکشور وجود دارد و مراسم عاشورا باید تجمعات اندک در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و توصیه‌های صحی برگزار شود تا از شیوع این ویروس جلوگیری صورت گیرد.

وى افزود گفت که این وزارت در راستای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی برای مسوولان برگزاری مراسم عاشورا همکاری خواهد نمود.

موصوف گفته است که اشتراک کننده‌گان مراسم باید از ماسک‌‌های خانه‌گی(تکه‌یی) که هم ارزان و هم قابل شستشو بوده در خانه تهیه نموده و استفاده نمایند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر