زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کلپ ورزشی ویکتور هوتک در مجتمع ورزشی و تفریحی مزید گروپ افتتاح گردید

کلپ ورزشی ویکتور هوتک در مجتمع ورزشی و تفریحی مزید گروپ افتتاح گردید

author avatar
15 Sep 2020 - 18:32
کلپ ورزشی ویکتور هوتک در مجتمع ورزشی و تفریحی مزید گروپ افتتاح گردید
author avatar
15 Sep 2020 - 18:32

کابل (پژواک، ٢٥ سنبله ٩٩): مجتمع ورزشی و تفریحی مزید گروپ امروز در هال سوم گلبهار سنتر شهر کابل  که دارای کلپ ورزشی ویکتور هوتک و شش بخش دیگری ارزشمندی است افتتاح گردید.

مسیح الله مزید مسوول مجتمع ورزشی و تفریحی مزید گروپ گفت:(( مزید گروپ افتخار دارد که پس از نزدیک به یک سال کار و پیکار بزرگترین دستاورد حاصل از زحمات تیم کاری خویش را زیر نام مجتمع ورزشی و تفریحی مزید گروپ امروز پیشکش می نماید که درنگی داریم به چیستی و چرایی این مجتمع.))

مجتمع مزید گروپ در برگیرنده ای ۱۳ بخش متفاوت و معیاری است. در این مراسم شش بخش ارزشمند این مجتمع، که مشمول باشگاه پرورش اندام ، فیتنس ، باشگاه سنوکر، سالون برگزاری مسابقات و تمرینات رشته ورزشی مبارزات آزاد، حمام سونا و اتاق ماساژ می باشد پس از گشایش رسمی به بهره برداری سپرده می شود.

مزید گروپ تلاش کرده است تا تمامی تجهیزات و وسایل بخش های یاد شده ی این مجتمع را، برابر با معیارهای جهانی از معتبر ترین کمپنی ها تهیه و تدارک نماید.

قابل یادآوریست که کار و پیکار تیم کاری مزید گروپ در راستای اتمام کار دیگر بخش های این مجتمع به شدت جریان دارد و در آینده نه چندان دور، یک بار دیگر گردهم خواهیم آمد تا در مراسم مشابهی شش بخش دیگر را به بهره برداری بسپارد.

حفیظ الله ولی رحیمی، رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در مراسم گشایش مجتمع ورزشی و تفریحی مزید گروپ ګفت :((جای خوشی است که در مرکز تجارتی کلپ ورزشى ایجاد میشود و سرمایه گذاران تشویق میشود که در عرصه ورزش سرمایه گذاری کنند. ورزش حالا به شکل درست و داخل سیستم شده و توجه سرمایه گذاران را جلب نموده است.))

ما هر روز شاهد افتتاح کلپ ها در کابل و افغانستان هستیم و امروز فضای کاملا سالم و ستندرد در کلپ های کشور ایجاد شده است.

ما امروز شاهد افتتاح هستیم که شش بخش ( مبارزات آزاد، پرورش اندام، فتنس، سونای خشک، سونای بخار و ماساژ ) در یک سقف هستم که به ستندر دنیا آماده شده است.

مايل خيرخواه رئیس اتاق تجارت بین‌المللی در افغانستان نیز در این مراسم گفت که افتتاح اين کلپ را اتاق تجارت بین‌المللی در افغانستان تبریک می گوید و از سرمایه گذاران تشکری می کند که درین مقطع زمانی در کشور سرمایه گذاری میکند.

احمد ولی هوتک گفت که حالا توسط سرمایه گذاران افغانستان این فرصت را دریافته است که ورزش مسلکی شود و چیزی که را یاد دارند به جوانان کشور در همچو کلپ ها انتقال دهد.

وى افزود که حالا جوانان افغانستان میتواند همچو فرصت ها و امکانات را که بدست آورده است به مسابقات جهانی بروند و به کشور افتخارات بیاورند.

Visits: 13

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر