زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

«بعد از تامين صلح و ثبات درکشور براى ورزشکاران زن محدوديت وضع نشود»

«بعد از تامين صلح و ثبات درکشور براى ورزشکاران زن محدوديت وضع نشود»

author avatar
17 Sep 2020 - 16:12
«بعد از تامين صلح و ثبات درکشور براى ورزشکاران زن محدوديت وضع نشود»
author avatar
17 Sep 2020 - 16:12

کابل(پژواک، ۲۷سنبله ۹۹): دختران باولينگ کار ضمن حمايت از آغاز گفتگوهاى صلح ميان افغانان خواستار اين شدند که بعد از تامين صلح و ثبات درکشور،  محدودیت‌هایی برای فعالیت ورزشکاران زن وضع نشود.

کلب ورزشى «براوو باولینگ» مسابقۀ باولينگ را به حمايت از گفتگوهاى صلح  امروز ٢٧ سنبله، در شهرکابل راه اندازى نمود که در آن ١٦ ورزشکار دختر در اين شهر، اشتراک داشتند.

نیلوفر صفر، رییس کمیتۀ بانوان فدراسیون ملی باولینگ افغانستان ، در مراسم افتتاح اين مسابقه به آژانس خبرى پژواک گفت: « این تورنمنت ورزشی باولینگ به هدف برجسته کردن نقش زنان در پروسه صلح و حمایت از گفتگوهای صلح میان افغانان برگزار شده است.»

وى مى گويد که دختران ورزشکار در اين تورنمنت از گفتگوهاى صلح حمايت مى کنند و آرزو دارند که اين گفتگو ها هرچه زودتر به صلح سرتاسر درکشور بى انجامد.

موصوف افزود:« ما از طرفين مى خواهيم که پس از تامين صلح و ثبات در کشور، محدودیت‌هایی برای فعالیت ورزشکاران زن وضع نشود. »

فضيله حورزاد عضو تيم ملى باولينگ که در اين مسابقه اشتراک داشت و مقام اول اين مسابقه را از آن خود کرده است به پژواک گفت: « ميخواهيم که نقش زنان و حضور شان در جامعه برجسته تر شود .» 

موصوف از طرفين در مذاکرات صلح بين الافغانى خواست که در جريان اين مذاکرات به حقوق زنان توجه داشته باشند و نبايد حقوق زنان را ناديده بگيرند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر