زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ادعا دو زن: از سوی موظفین امنیتی خط سیر امرالله صالح لت و کوب شدیم

ادعا دو زن: از سوی موظفین امنیتی خط سیر امرالله صالح لت و کوب شدیم

author avatar
19 Sep 2020 - 16:41
ادعا دو زن: از سوی موظفین امنیتی خط سیر امرالله صالح لت و کوب شدیم
author avatar
19 Sep 2020 - 16:41

کابل (پژواک، ۲۹ سنبله ۹۹): یک زن ادعا می کند که او و خواهرش زمانی در چهاراه انصاری از سوی محافظین امنیتی خط سیر امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری لت و کوب شدند که برای گذشتن کاروان موترهای صالح تدابیر گرفته بودند.

دفتر مطبوعاتی معاونیت اول ریاست جمهوری ادعای این زن را بی بنیاد میداند اما وزارت امور داخله می گوید که در پیوند به این موضوع دو منسوب پولیس را بازداشت و شخصی که این زنان را لت و کوب کرده است، شناسایی کرده است.

در یک نوار ویدیویی که روز جمعه به دسترس آژانس خبری پژواک قرار گرفته، معلوم می شود که یک تنی که لباس شخصی بر تن دارد، در حالی بالای دو زن حمله می کند که در یکطرف آن دو محافظی که لباس نظامی بر تن دارد و در طرف دیگر آن دو پولیس ایستاد هستند.

در نوار یاد شده معلوم می شود که پولیس در برابر لت و کوب دو زن هیچ عکس العمل نشان نمیدهند اما دو محافظ که لباس پلنگی بر تن دارند، تلاش می کنند که جلو لت و کوب دو زن را بگیرند.

این دو زن که با هم خواهر نیز هستند، یکی از آنها که نمی خواهد از او نامبرده شود، امروز (۲۹ سنبله ) به آژانس خبری پژواک گفت که در ساحه چهارراهی انصاری مربوطات شهر نو کابل «در سرک دوم و یا سوم » برای امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری خط سیر گرفته شده بود و راه بروی مردم بسته بود.

وی افزود:« راه بسته بود ما حدود ۱۵ دقیقه ایستاده بودیم در کنار ما در موتری دیگری دو سه خانم و یک مرد ریش سفید نشسته بودند و به مسوولین امنیتی خط سیر عذر می کردند که خیر است برای ما اجازه بدهید ما مریض داریم تا او را به شفاخانه انتقال دهیم آنها( کارمندان امنیتی) برایش گفتند تو کی هستی؟ اینجا برای امرالله صالح خط سیر گرفته شده و تو آمده ای برای ما قانون را نشان می دهی، تا زمانیکه خط سیر تمام نه شود، اگر میمیرد یا زنده میماند، همین جا صبر کن.»

وی افزود، در این وخت خواهرش از موتر پایین شده و می خواست که با مسئولین امنیتی در این مورد صبحت کند، تا برای موتری که در داخل آن مریض است، اجازه بدهند.

وی گفت: «خواهرم برایش گفت که برای موترهای دیگر اجازه ندهید، مگر برای این موتری که مریض دارد اجازه بدهید تا اینکه مریض خود را به شفاخانه انتقال دهد، در این زمان مسئولین خط سیر به چتیات گفتن شروع کردند، اول خواهرم را و بعد هر دوی ما را لت و کوب کردند.»

طارق آرین سخنگوی وزارت امور داخله می گوید چناکه گفته می شود این ویدیو سابقه است، مگر وزارت امور داخله از دیروز بدینسو در این مورد تحقیقات را آغاز کرده و نتیجه آن را با مردم و رسانه ها شریک خواهد کرد.

به گفته او که در این مورد دو تن پولیس گرفتار و شخصی که این دو خانم را هم مورد لت و کوب قرار داده، شناسایی شده است.

اما رضوان مراد رئیس دفتر مطبوعاتی معاونیت اول ریاست جمهوری در مورد ویدیو منتشر شده و اظهارات این خانم می گوید: «این ادعا آنقدر بی اساس است که هیچ قابل واکنش نیست.»

وی در این مورد بیشتر ابراز نظر نه کرد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر