زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سه فرد نظامی به اتهام لت و کوب دو زن به څارنوالی معرفی شدند

سه فرد نظامی به اتهام لت و کوب دو زن به څارنوالی معرفی شدند

author avatar
22 Sep 2020 - 15:34
سه فرد نظامی به اتهام لت و کوب دو زن به څارنوالی معرفی شدند
author avatar
22 Sep 2020 - 15:34

کابل (پژواک، اول میزان ٩٩): پولیس فردی را که دو زن را لت و کوب کرده بودند، همرای با دو پولیس دیگر به لوی څارنوالی معرفی کرده است.

یک زن به تاریخ ٢٩ سنبله به آژانس خبری پژواک گفت که وی همرای با خواهرش از سوی افرادی که برای عبور موترهای امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در چهاراهی انصاری شهر کابل تدابیر امنیتي گرفته بود، مورد لت و کوب قرار گرفتند.

یک ویدیویی که به تاریخ ٢٨ سنبله به دسترس آژانس خبری پژواک قرار گرفته است، نشان میدهد، یک فرد که لباس شخصی بر تن دارد، بالای دو زن حمله می کند و دو محافظ پلنگی پوش  و دو پولیس، بدون ازینکه مداخله کنند، ایستاد بودند.

در ویدیو دیده می شود که پولیس در مقابل لت و کوب زنان هیچ واکنش نشان نمیدهند، اما دو محافظ که لباس نظامی بر تن داشتند، تلاش می کردند که جلوی فردی را بگیرند که بالای زنان حمله می کرد

در همین حال طارق آرین سخنگوی وزارت امور داخله می گوید که در پیوند به این قضیه دو پول بازداشت شده و آن فردی که بالای زنان حمله کرده است نیز شناسایی گردیده است.

آرین امروز گفت، یک فرد امنیتی که دو زن را مورد لت و کوب قرار داده است همرای با دو پولیس دیگر بخاطری جلوگیری از این رویداد بی مسئولتی کرده اند با دوسیه های نسبتی شان به څاروالی معرفی شده اند.

وی نگاشته است که نتایج این موضوع بعد از بررسی لوی سارنوالی با مردم شریک خواهد گردید.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر