زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کورياى جنوبى دو ميليون دالر با افغانستان کمک کرد

کورياى جنوبى دو ميليون دالر با افغانستان کمک کرد

author avatar
22 Sep 2020 - 17:48
کورياى جنوبى دو ميليون دالر با افغانستان کمک کرد
author avatar
22 Sep 2020 - 17:48

کابل(پژواک، اول میزان ۹۹): کوریاى جنوبى دو میلیون دالر امریکایی که در بخش های صحت، تغذی، تعلیم، آب، دفع فاضلاب و بهداشت و حفاظت اطفال به مصرف می رسید با یونیسف مساعدت نموده است.

در خبرنامه اداره یونیسف که امروز (اول میزان) به اژانس خبری پژواک مواصلت کرده، آمده که دولت جمهوری کوریا جنوبى مبلغ دو میلیون دالر امریکایی را به شکل کمک های بشردوستانه در بخش های صحت، تغذی، تعلیم و تربیه، آب، دفع فاضلاب و بهداشت (WASH) و حفاظت اطفال از طریق دو پروژه جداگانه که در چهار ولایت افغانستان (دایکندی، هرات، بلخ، ننگرهار) تطبیق خواهند شد، به یونیسف مساعدت نموده است.

منبع می نویسد: "از اقدامات مذکور که دوازده ماه را در بر خواهند گرفت، بیش از ۳۰۰۰۰ دختر، پسر، زن و مرد مستفید گردیده و دسترسی شان را به خدمات اساسی افزایش خواهد داد و در نتیجه مساعدت کوریا، یونیسف قادر خواهد شد تا نزدیک به ۱۹۰۰۰ تن در محلات صعب العبور ولایت دایکندی کمک فراهم نماید."

در خبرنامه امده که با این پول که از طریق بسته جامع کمک های بشری چندین سکتوری فراهم می گردد، تأسیسات تعلیمی و صحی تجهیز خواهند شد تا وضعیت آموزش و صحت در بین مردم محل بهبود یافته و همچنان عرضه خدمات تغذی و (WASH . . .

You need to subscribe to view the full article. Please login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر