زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برادرزاده رییس امور امنیتی شورای ملی در عملیات نیروهای دولتی کشته شده است

برادرزاده رییس امور امنیتی شورای ملی در عملیات نیروهای دولتی کشته شده است

author avatar
27 Sep 2020 - 12:07
برادرزاده رییس امور امنیتی شورای ملی در عملیات نیروهای دولتی کشته شده است
author avatar
27 Sep 2020 - 12:07

کابل (پژواک، ۶ میزان ۹۹): رئیس مشرانو جرگه می گوید که شب گذشته در پی عملیات نیروهای امنیتی در ساحه تپه مرنجان شهر کابل، برادرزاده شفیق فضلی رئیس امور امنیتی شورای ملی کشته شده است.

فضل هادی مسلمیار در نشست امروز این جرگه ضمن بیان این مطلب گفت که این رویداد زمانی رخ داده است که نیروهای امنیتی می خواستند خانه برادرزاده شفیق فضلی را تلاشی کنند.

مسلمیار در مورد جزییات بیشتر ارایه نکرده اما گفت که این قضیه را پیگیری مى کند.

همچنان، نوید سلطانی در شبکه اجتماعی واتساپ نوشته است که شب گذشته در مربوطات ناحیه هشتم شهر کابل واقع تپه نادرخان (تپه مرنجان) شخصی به نام احمد شاه خادم یار از سوی افرادی قطعه صفر یک در منزلش کشته شده است.

او در مورد این که خادم یار برادرزاده شفیق فضلی است و یا خیر، چیزی ننوشته و اضافه کرده است که افراد تحت نام قطعه صفر یک که گویا منزل احمد شاه خادم یار را تلاشی می‌کنند به زور داخل خانه می شوند.

منبع به گفتۀ یک عضو خانواده خادم یار می نویسد:" ما سر و صدا کردیم که دزدان است، زمانی که خادم یار فریاد اعضای فامیلش را می شنود از خواب بیدار می شود و با سلاح اش به روی صفحه خانه می آید که مستقیم بالایش شلیک می شود و به شهادت می‌رسد،  و آنها دوباره خانه را ترک می کنند."

به گفته او، قوماندان احمد شاه خادم یار که در میدان هوایی شهر کابل ایفای وظیفه می‌کرد، از اکادمی روسیه سند ماستری دررشتۀ پولیس داشت.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر