زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

تيم الف کرکت کشور در رقابت هاى ملى پاکستان اشتراک ميکند

تيم الف کرکت کشور در رقابت هاى ملى پاکستان اشتراک ميکند

author avatar
17 Jul 2011 - 18:10
تيم الف کرکت کشور در رقابت هاى ملى پاکستان اشتراک ميکند
author avatar
17 Jul 2011 - 18:10

کابل ( پژواک ٢٦ سرطان ٩٠): کرکت بورد پاکستان ، تقاضاى افغانستان را مبنى بر اشتراک در رقابت هاى ملى ٢٠ اوره کرکت آن کشور، پذيرفت.

يک هيئت  کرکت بورد افغانستان به رياست نسيم الله دانش رئيس اجرائيوى بورد چند ماه قبل حين سفرش به شهر لاهور پاکستان و در ديدار با مسوولين کرکت بورد پاکستان، يک سلسله خواسته ها را ابراز کرده بود.

در اين خواسته ها، فرصت اشتراک تيم هاى افغانستان در رقابت هاى مختلف ملى پاکستان و همچنان آموزش بازيکنان و مربيان نيز شامل بود.

نسيم الله دانش رئيس اجرائيوى کرکت بورد به تاريخ ٢٦ سرطان به آژانس خبرى پژواک گفت که کرکت بورد پاکستان ،طى يک مکتوب رسمى که به کرکت بورد افغانستان ارسال کرده است، اين تقاضا را پذيرفته است که تيم افغانستان در رقابت هاى ٢٠ اوره کرکت آن کشور، اشتراک نمايد.

وى افزود که قرار است اين مسابقات به تاريخ ٢٥ سپتمبر سال روان ميلادى آغاز و به تاريخ دوم اکتوبر پايان يابد و در آن ١٣ تيم از کلپ ها و شهر مختلف پاکستان و تيم الف افغانستان، اشتراک ميکنند.

به گفتۀ وى، قرار است تيم الف افغانستان به منظور اشتراک در اين مسابقات در آينده نزديک اعلان شود.

رئيس اجرائيوى کرکت بورد افغانستان از کرکت بورد پاکستان سپاس گذارى نمود که به تيم افغانستان دعوت اشتراک را داده و تقاضا آنها را پذيرفته است.

وى افزودکه پاکستان در بازى کرکت پيشرفت زيادى نموده است و تجربه فراوان دارد و افغانستان ميخواهد تا از تجارب آنها استفاده نمايد.

نسيم الله دانش اشتراک تيم افغان را در چنين رقابت ها مفيد خواند و افزود که با اين کار، تجربه آنها بيشتر ميشود که از آن در بازى هاى آينده بين المللى، استفاده خواهد شد.

Visits: 0

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر