زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مردم در واکنش به بازداشت يک تن در پروان، پوستۀ پوليس را آتش زدند

مردم در واکنش به بازداشت يک تن در پروان، پوستۀ پوليس را آتش زدند

author avatar
24 Jun 2019 - 11:47
مردم در واکنش به بازداشت يک تن در پروان، پوستۀ پوليس را آتش زدند
author avatar
24 Jun 2019 - 11:47

چاريکار(پژواک، ٣ سرطان ٩٨): باشنده گان محل در واکنش به بازداشت يک عالم دين در پروان، که حکومت او را به همکارى با طالبان مسلح متهم مى کند، يک پوستۀ پوليس را آتش زدند.

 

یک منبع امنیتی به شرط افشاء نشدنِ نامش، اين عالم دين را به همکارى با طالبان مسلح متهم نموده گفت اطلاعات موثق وجود دارد که ملا عبدالصبور، از افراد کلیدی طالبان در بگرام و گجرخيل است.

 

او افزود که ناوقت ديروز، نيروهاى امنيت ملى براى بازداشت عبدالصبور به گجرخيل رفتند؛ اما با واکُنشِ باشنده گان این قريه مواجه شدند؛ اما اين شخص را بازداشت کردند.

 

به گفتۀ او به دنبال این رویداد، بیش از یک هزار تن که در میان آنان افراد تفنگدار نیز وجود داشتند، در چندین ساحه جاده را مسدود نموده و پوسته پوليس در گُجرخیل را همراه با یک عراده موتر نوع کرولا و یک عراده موترسایکل، به آتش کشیدند.

 

به گفته منبع؛ موتر و موترسایکل مربوط موظفینِ پولیس همین پوسته بوده است و مُعترضان تا ساعت ده شب گذشته در محل حضور داشتند.

 

شمس الحق شيخانى منشى شوراى ولايتى پروان و باشنده دهن ميدان ولسوالى بگرام اين ولايت گفت که مولوى عبدالصبور، مدير يک مدرسه دينى در منطقه گجرخيل اين ولسوالى مى باشد.

 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر